Sraz OGAE OGAE

Letošní setkání fanoušků klubu OGAE Czech Republic


Česká republikaV sobotu 27. srpna 2016 se uskutečnil druhý velký sraz OGAE Czech Republic spojený s každoroční schůzí spolku.

Před druhou hodinou odpoledne se začali první členové scházet do kavárny Q Café v Opatovické ulici v Praze. Pro všechny byly připraveny zajímavé ceny z letošní Eurovize ve Stockholmu – od knihy Rok ve Stockholmu, přes různé promo materiály, CD a brožury až po mávátka či čelenky. Když jsme se všichni sešli lehce po druhé hodině, začalo se s programem schůze. Nejdříve jsme zhodnotili první rok fungování spolku, tedy první naše klubové hlasování při Dětské Eurovizi, při Eurovision Song Contest a také první účast v OGAE soutěžích, kterou byl OGAE Second Chance Contest 2016. Navázali jsme také úzkou spolupráci s Českou televizí a naší delegací, dostali jsme první oficiální novinářskou akreditaci pro náš klub a také jsme byli úspěšně prezentováni na zasedání OGAE International a přijati mezi řádné členy. Na podzim 2015 jsme objednali první členské karty a také jsme si poprvé vyzkoušeli martyrium objednávání OGAE balíčků lístků na Eurovizi.

Náš pokladník Honza nás seznámil s aktuálním stavem členů a jak je na tom bankovní účet spolku. Následoval prostor pro plány na nadcházející rok. Aktuálně probíhá hlasování v OGAE Song Contestu, který je prvním OGAE projektem, kterého se aktivně účastníme, přičemž během podzimu se rozjede i OGAE Video Contest, opět s naší účastí. Bylo odhlasováno na základě proběhlých anket, že naší reprezentantkou v OGAE Video Contestu bude Lenny s písní „Hell.o“ (článek zde). Na podzim proběhne další Dětská Eurovize, tentokrát opět na Maltě a v soupisce zemí nás čeká pár zajímavých změn. Opět budeme objednávat další členské karty pro ty členy, kteří si kartu neobjednali loni při první várce, a v návaznosti na vydávání karet se budou objednávat i balíčky OGAE lístků na Eurovizi na Ukrajině.

Po Novém roce se naplno rozjede nová eurovizní sezóna, kterou završíme dalším hlasováním klubů OGAE a samotnou naší přítomností na Ukrajině. Probrali a prodiskutovali jsme také různé praktické informace, tipy a zajímavosti spojené s cestou na Ukrajinu, aby všichni, kdo se tam chystají, byli v obraze. V létě nás poté bude čekat třetí schůze, na které bude opět voleno vedení spolku – prezident, viceprezident a pokladník. Také budou prodiskutovány členské příspěvky a jejich výše, případně další změny ve stanovách spolku.

Během roku se budeme nadále scházet při různých příležitostech, nejbližší je koncert vítěze Eurovize 2009 Alexandra Rybaka, který vystoupí 15. října v Ostravě. Na koncertě spolu s ním vystoupí i Elis, která má k Eurovizi pozitivní vztah a my se jí před vystoupením pokusíme vyzpovídat.

Po skončení oficiální části schůze následovala volná zábava. O tu se postaral Honza Sak, který připravil zajímavý tříkolový eurovizní kvíz. Přítomní členové byli rozděleni do tří týmů a mohlo se začít. První kolo bylo složeno z vědomostních otázek, na které týmy odpovídaly postupně. V této části kvízu si všechny týmy vedly shodně a každý obdržel 25 bodů. Druhá část byla tipovací, kdy se postupně odhadovala různá umístění konkrétních interpretů či jejich bodový zisk. Zde měly některé týmy větší štěstí, ale vše se rozhodlo až v kole třetím, kdy na vědomostní otázky odpovídal nejrychlejší tým. Honza vždy přečetl jednu ze tří indicií na interpreta, a kdo byl rychlejší, mohl odpovídat. Pokud nikdo nevěděl, následovala druhá indicie, případně třetí (a zároveň poslední). Podle počtu použitých indicií se odvíjelo i bodové ohodnocení. V napínavém závěru pak zvítězil tým ve složení Míra Havlát (kapitán), Josef Štaif, Pavel Giebel a Láďa Jandík. Odměnou za výhru byla drobná sladkost a všichni si následně mohli rozebrat suvenýry ze Stockholmu.

Stále máme velké množství našich placek s Gábininým fialovým „G“. Pokud o ně máte zájem, napište na email ogae.cz@gmail.com a můžeme se domluvit na osobním předání či zaslání poštou.

Josef Štaif

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>